فرماندهی انتظامی استان هرمزگان: 

ورزش باعث می‌شود جرم در جامعه کاهش یابد 



فرمانده انتظامی استان با مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان دیدار کرد. 
 
به گزارش صبح ساحل،  سردار جعفری فرماندهی انتظامی با حضور در دفتر مدیرکل ورزش وجوانان با محمودرضا امیاری دیدار و گفت و گو کرد. 
سردار جعفری در این دیدار  اظهار داشت: امنیت و آسایش جامعه باهمکاری و در سایه همه مسئولین و مشارکت همه مردم ایجاد می شود. وی گفت : ورزش در همه رشته ها باعث می شود جرم در جامعه کاهش یابد و جامعه ای سرزنده و شاد می تواند آسیب های اجتماعی را کاهش دهد. سردارجعفری تصریح کرد: برای سرعت در مسیر بالندگی و اقتدار کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می بایست همه ما با پیروی از ولایت فقیه، ارتقاء روحیه جهادی و انقلابی ، درمسیر خدمت گذاری گام برداشته و از آن پاسداری کنیم. وی بیان کرد: امیدواریم با همکاری  اداره کل ورزش و جوانان استان و با ایجاد ورزش در بین جامعه و شورو نشاط اجتماعی ، دغدغه ها و ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی را به حداقل برسانیم.
محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات  نیروی انتظامی در برقراری امنیت در برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در سطح استان گفت: نیروی انتظامی استان در تمامی زمینه ها با ورزش وجوانان استان همکاری لازم داشته است.
متولی ورزش و جوانان هرمزگان با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی ضمن تاکید بر این تعامل گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان و فرماندهی انتظامی استان باید با توان بیشتری همایش ها و برنامه های مختلف در حوزه ورزش همگانی را برگزار کنیم تا بتوانیم تعامل بیشتری با مردم و جوانان و نوجوانان داشته باشیم.
وی یادآورشد: برنامه های مختلف ورزشی در حوزه ورزش و جوانان در جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی ، مبارزه با اعتیاد و اشتغال جوانان برگزارمی شود که این امر به مدافعان نظم و امنیت انتظامی استان در بسیاری از موارد کمک خواهد کرد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها